Search This Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 23, 2014

'Saya mahu bersama Yesus Kristus selalu' ~ Cassandra Chui, Gereja St Dominic, Lahad Datu


Cassandra Chui


Sebelum menemui Tuhan, saya hanya mengenali kehidupan duniawi yang hanya sibuk dengan kerja untuk menyara hidup. Saya tidak mengenali Tuhan dan gereja serta sering dipengaruhi rakan-rakan yang beragama lain untuk menyertai mereka. Tetapi hati saya tidak pernah merasakan apa-apa yang istimewa walaupun teman sekeliling semua yang beragama lain sentiasa mempengaruhi saya. Selepas saya mengenali Kristian dan Yesus Kristus, saya merasakan kehidupan ini penuh makna dan merasakan cinta kasih, dimana Tuhan sentiasa mengampuni dan sentiasa berada bersama saya. Saya juga sudah tidak hidup dengan mencari wang semata mata. Pada hari ini saya sudah boleh berdoa, mengenali Tuhan Yesus dan dalam hati saya sentiasa bersama dengan Tuhan Yesus, merindukan gereja. Saya ingin bersama Tuhan Yesus selalu. Amen!


No comments:

Post a Comment

CATHOLIC APOLOGETICS

New Advent